poniedziałek, 14 marca 2011


Międzynarodowa Konferencja Naukowo-Edukacyjna

Jak kształcić studentów informacji naukowej
i bibliotekoznawstwa (INIB)?
Programy studiów a rynek pracy i rozwój nauki
organizowana przez Instytut Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa Uniwersytetu Jagiellońskiego we współpracy z Konsulatem Generalnym USA w Krakowie
i Stowarzyszeniem Bibliotekarzy Polskich
Partner wspierający: Fundacja Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego
Patronat medialny: Nowy EBIB
Kampus Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej UJ
ul. Prof. Stanisława Łojasiewicza 4
30-348 Kraków

Szanowni Państwo,

Uprzejmie informujemy o przedłużeniu terminu zgłaszania abstraktów.
Aktualny terminarz konferencji przedstawia się następująco:
1. Nadsyłanie tytułów i abstraktów – do 10 kwietnia 2011 r.
2. Powiadomienie o przyjęciu referatu – do 15 kwietnia 2011 r.
3. Termin nadsyłania zgłoszeń uczestnictwa – do 30 kwietnia 2011 r.
4. Termin dokonywania wpłat za uczestnictwo – od 1 kwietnia do 30 kwietnia 2011 r.
KONTO DO WPŁAT JUŻ OTWARTE
5. Nadsyłanie pełnych tekstów – do 15 czerwca 2011 r.

Równocześnie pragniemy zwrócić Państwa uwagę na interesujące warsztaty praktyczne przewidziane w programie konferencji.
We wtorek 7 czerwca r. zapraszamy na równoległe warsztaty:
I. Wprowadzenie do metod coachingu w nowoczesnej organizacji
Prowadzenie: dr Ewa Mukoid, Instytut Komunikacji i Rozwoju, Kraków
II. Projektowanie programów studiów INiB w oparciu o efekty kształcenia
Prowadzenie: dr hab. Maria Próchnicka, Instytut INiB UJ
Koszt udziału w obu warsztatach zawarty jest w opłacie konferencyjnej.

W środę 8 czerwca 2011 r. odbędzie się międzynarodowy warsztat EMPATIC „Information Literacy Development in the School Sector” (Kształtowanie kompetencji informacyjnych w szkołach).
Udział w tym warsztacie jest bezpłatny.

Zawiadamiamy ponadto, że konto do wpłat zostało już otwarte.

Omówienie problematyki konferencji wraz z kompletem informacji praktycznych dla uczestników znajduje się w poście poniżej oraz - w formie pliku do pobrania - tutaj.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz